دانلود بازی اندروید T.H.I.S.

T.H.I.S. بازی اندروید یکی از جدید ترین بازی هایی که امروز منتشر میکنیم تا شما کاربران سایت اسکار دانلود را برگزینید امروز مارکت اندروید نیز برای شما که از اسمارت فون های اندروید استفاده میکنید بازی اندرویدی را نیز منتشر کرده این بازی اندروید دارای داستان میباشد که هم اکنون به داستانش میپردازیم : این. – ساقه یک توپ کوچک و سعی کنید آن را برای رسیدن به هدف مشخص شده با یک دایره. با استفاده از توانایی از توپ خود را به گزاف گویی کردن اشیاء مختلف. آموزش منطق خود را در این بازی ساده اما اعتیاد آور برای آندروید. وظیفه شما این است به حرکت قهرمان به حلقه است که می تواند در هر نقطه ای در سطح واقع شده است. هر سطح دارای انواع مختلف اشیاء مختلف، هر دو ثابت و متحرک. را انتخاب کنید مسیر راست، مستقیم توپ را تبدیل به اشیاء به گزاف گویی کردن از آنها و ضربه زدن به ویژگی های target.Game است: graphics50 حداقلی تم levels11 جالب و فیزیک ballsRealistic داستان این بازی اندروید این چنین شرح شد برای خواندن راهنما و اسکرین شات ها و دانلود بازی اندروید نیز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این بازی اندروید جدید که برای شما در سایت اسکار دانلود قرار گرفته شده است به صورت لینک مستقیم میباشد که شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب یکی از دانلود کنندگان این بازی اندروید برای اسمارت فون اندروید خود باشید این بازی نیز در گوگل پلی و مارکت اندروید قرار داشته که هم اکنون اینجا نیز منتشر شده تا شما از ان استفاده نمایید. T.H.I.S.

اسکرین شات های بازی اندروید Dream machine :

T.H.I.S.

T.H.I.S.

T.H.I.S.

دانلود اندروید,دانلود بازی اندروید,دانلود دیتای بازی اندروید, apk,download,,android,download game android,,google play obb, ,T.H.I.S. دانلود بازی ,T.H.I.S. دانلود بازی اندروید ,T.H.I.S. دانلود دیتای اندروید ,T.H.I.S. دانلود دیتای بازی اندروید ,T.H.I.S.,T.H.I.S.apk T.H.I.S., download apk game T.H.I.S., download game android T.H.I.S., apk game android T.H.I.S., google play obb T.H.I.S.,